Специфичният подход
В
едно СОУ наели на работа млада учителка по география. Още при
постъпването, директорът ѝ обърнал внимание, че в това училище детската
акселерация е много напреднала и спрямо учениците трябва да се прилага
по-специфичен подход. Но госпожицата, току що завършила педагогическия
институт, била много въодушевена, имала огромно желание за работа и ѝ
било омръзнало да я подковават теоретически. Искала час по-скоро да
предаде своите знания на подрастващите, та не обърнала много внимание на
думите на директора.
И
тъй, първият ѝ час бил в седми в клас, а урокът бил за земното кълбо.
Взела тя дневника и един голям глобус на България и се запътила към
класната стая. Влиза с биенето на първия звънец, а вътре какафонията е
невъобразима и никой не ѝ обърнал никакво внимание. Опитала се да се
представи, написала заглавието на урока на дъската, повторила го няколко
пъти, като всеки следващ път повишавала глас, но никакъв резултат.
Накрая разплакана в безсилието си, тя отишла в дирекцията и се оплакала.
Директорът ѝ припомнил за специфичния подход, успокоил я и я повел за
ръчичка към класната стая.
Още с влизането той се провикнал:
- Хѐви Мѐтал, копелета!
Всички се обърнали към вратата и в един глас отвърнали:
- Хѐви Мѐтал, Шефе!
А той продължил:
- Я сега, някой да ми каже, как се надява презерватив върху глобус!
Изведнъж настъпила пълна тишина... Едно девойче вдигнало ръка и попитало смутено:
- Шефе, а к'во е т'ва глобус?
Директорът веднага отвръща:- Ей т'ва шъ ви обя̀сни с'я, тая малката даскаличка...
Хахаха! Да се чуди човек да се смее ли, да плаче ли...
ОтговорИзтриванеВсеки ден посещавам този блог, признавам си, много се радвам да чета подобни, добре синтезирани материали.
ОтговорИзтриванеПоздрави и успехи!
Травъл блог Pavel Biz